Popis cvičení

PILATES NA REFORMERU

Cvičení, vyvinuté zakladatelem metody Pilates ve 30. letech 20. století J.H. Pilatesem. Dosáhnete jím celkového posílení svalstva, získáte lepší kontrolu nad svým tělem a zlepšíte jeho ohebnost.

Čím je cvičení na Pilates Reformeru pro Vás vhodné a proč ho vyzkoušet?

Při cvičení na Reformeru se pracuje se silou odporu pružin a jejich rozdílnou tuhostí. Můžeme Vám nastavit různou intenzitu a náročnost cvičení pro rychlejší tvarování svalů s ohledem na Vaše individuální požadavky a cíle, kterých chcete cvičením dosáhnout.

Získáte lepší kontrolu nad každým Vaším pohybem, zlepšíte jeho přesnos, koordinaci, sílu a už od prvního cvičení zapojujete správně všechny svalové skupiny.

Vaše tělo postupně získává na pružnosti a odolnosti, mizí bolest i napětí, zejména pocítíte pevnější střed Vašeho těla.

Kdo na Pilates Reformeru cvičí?

– všichni, kdo hledají účinnější alternativu ke všednímu cvičení ve Fitness

– ženy i muži

– osoby trpící bolestmi svalů a kloubů

– osoby trpící bolestmi krční, bederní i hrudní páteře

– osoby po operacích kloubů

– těhotné ženy a ženy po porodu

– osoby s diastázou

– osoby s omezenou hybností

– známí krasobruslaři, tanečníci a sportovci, např: hokejista Patrik Eliáš…

– modelky, herci a zpěvačky z Čech i zahraničí např: Ester Geislerová, Barbara Nesvadbová, Monika Marešová, Jan Trojan, Pierce Brosnan…

PILATES MAT WORK

(PILATES NA PODLOŽCE)

Pilatesova metoda se snaží docílit řízeného pohybu ze silného středu těla. Jelikož Pilates Reformer je stroj větších rozměrů a ne vždy mají klienti ke stroji přístup, vymyslel Joseph Pilates také sadu 34 cviků jako cílený program pro cvičení na zemi bez strojů. 

Jedná se o náročnou formu cvičení Pilates, protože pro správné provedení cviků nepomáhá žádný stroj či jeho pružina.

Cvičení je nutné provádět plynule s kontrolou dechu a za přesných instrukcí zkušeného lektora!

Čím je cvičení na podložce pro Vás vhodné?

Cvičení na podložce může doplnit cvičení na stroji Reformer, avšak ne nahradit.

Cílem tohoto cvičení je posílení středu těla (core) a zlepšení celkového držení těla, zvýšení síly a flexibility kloubů a svalů. 

Při cvičení používáme pomůcky jako například: S – ball (malý míček), Thera – band (posilovací páska), Roller (válec) a další. Cvičení je tak pro vás zábavné a účinné pro tělo.

V malé cvičící skupině max. 6 osob dohlédneme na správné provádění cviků na podložce a správné dýchání.

Většina skupinových Pilates Mat Work tréninků v našem studiu je uzavřena do 4 – 5 měsíčních kurzů (září – leden, únor – červen). Dbáme tak na kontinuitu cvičení ve stabilní cvičící skupině. 

Kdo na Pilates na podložce cvičí?

– ženy i muži

– osoby trpící bolestmi svalů a kloubů

– osoby trpící bolestmi krční, bederní i hrudní páteře

– těhotné ženy a ženy po porodu

– osoby s diastázou

– osoby, které si chtějí udržet dlouhé štíhlé svaly a silný střed těla

– sportovci a tanečníci

 

YOGA

(YOGA pro začátečníky)

Hatha jóga pro začátečníky je určena hlavně pro ty, kteří se s jógou teprve seznamují nebo mají velmi malé zkušenosti. Lekce pro začátečníky jsou vedeny v pomalém tempu a zaměřují se především na výuku jednotlivých pozic (ásan), práci s dechem (pránájáma) a relaxaci.

Lekce jógy pro začátečníky nejsou omezeny věkem, pohlavím, zdravotním omezením ani fyzickou zdatností.

Čím je cvičení Yogy pro Vás vhodné?

Zlepšíte Vašši stabilitu, koncentraci i práci s dechem.

Protáhnete a posílíte celé tělo.

Při cvičení používáme pomůcky jako například: S – ball (malý míček), protahovací pásky, yoga bločky a další. 

V malé cvičící skupině max. 6 osob dohlédneme na správné provádění cviků a na správné dýchání.

Kdo Yogu cvičí?

– ženy i muži

– osoby trpící bolestmi svalů a kloubů

– osoby trpící bolestmi krční, bederní i hrudní páteře

– těhotné ženy a ženy po porodu

– osoby, které si chtějí udržet dlouhé štíhlé svaly

– sportovci a tanečníci